12 juli, 2009

Bättre väder!

Så skönt det var att vakna imorse och se att det var lite varmare ute, toppen.

Tog Texas på en prommis och sedan en god frukost, älskar frukost på helgerna så mysigt och man kan äta i lugn och ro.



Sedan tog vi en promenad till Dropp in för att sola, solade bara 12 min är ju så varmt.

Hem och hämtade Texas och sedan upp till D,s pappa, gick en sväng i skogen där hade hoppats att det skulle finnas massor med blåbär, men inte riktigt ännu. Texas tycker det är skönt att springa där uppe, vi har honom in kopplad och han är så jäkla duktig, tränade honom på att inte gå först, utan han fick gå mellan oss.



Efter det så tog vi en sväng till D,s mamma, snacka om tur dom skulle precis fika =)

Dom håller på att bräfodra om huset på ena sidan, vilket jobb gud så tråkigt, men det blir snyggt när det är klart.



Sedan hem och slappa i soffan, sedan middag på Kina resturangen så gott!

Nu sitter jag här och väntar på D han ska ta Texas på en tur sedan ska vi på bio, sent hmm 20:00så det blir sängen bums när jag kommer hem, jag jobbar ju imorgon.

Vad jag önskar att jag hade semester nu.

Men mitt upplägg känns ändå väldigt bra så jag ångrar mig inte. Blir skönare så här tror jag.



Har målat klart ena väggen i barnrummet så jag har ställt bokhyllan som ska vara kvar på sin plats, och gjort i ordning i den. Skönt att se att det händer något.

Inga kommentarer: