15 juli, 2009

Mår som en prinsessa!

Jag har verkligen ett toppen liv. Mår som en prinsessa!
Även om det visa dagar kan vara riktigt jobbiga, svullna fötter och vader och tung mage =)
Men knodden är så efterlängtad så det spelar verkligen ingen roll, vikt uppgången tar jag som ett tecken på att allt är som det ska, även om det också kan kännas lite jobbigt ibland.

Idag har jag jobbar som vanligt=) inte mycket som stämde idag heller och jag kände nog där ett tag att jag gärna kunde gå hem på direkten, men det fungerade ändå på nåt sätt.
Även om jag märker att jag inte har lika mycket humör över och lätt kan bli irretterad, men jag försöker att andas och räkna till 10 =) Jag hoppas mina kollegor har överseende.

Idag fyller D,s mamma år, så vi åkte på stan och ordna md våran present, ett hopplock av spa produkter fick det bli.
Sedan åkte vi upp dit och fick smörgås tårta och marängtårta gott gott, då det fina vädret äntligen visar sig så satt vi självklart ute, vänliga som alla är flyttade vi bordet så jag kunde sitta i skuggan, klarar inte av många minuter i solen nu =)

På Tisdag ska jag till BM igen, då D börjar jobba på Måndag är det inte läge för honom att följa, men hans mamma har semester så jag frågade om hon ville följa istället, min mamma var ju med förra gången.
Känns roligt att dom är med redan nu =)

Nej dax att plocka lite här hemma.

Inga kommentarer: