13 juli, 2009

Liten tjuvtitt!

Tänkte visa lite lite från bebis rummet, inte så mycket klart men här kommer lite bilder iallafall.


På grund av färgen på tapeten så måste jag måla 3 lager, drygt som tusan, men snyggt blir det =)
Här är väggen helt klar, den gröna tråden är maskeringstejpen, når den inte så D måste ta ner den =) eftersom datorn blir kvar till bebisen flyttar in för att sova där så delas bokhyllan med barnsaker och kontorssaker.


Tyckte vi handlat så mycket kläder så jag har inte kollat på det på senaste tiden, men nu när jag la fram dom i bokhyllan, så var det ju inte alls mycket och en del i "stora" strl också, hmm måste vi genast göra något åt =)
Men har 2 tvättar igång just nu med barn kläder från när jag och mina syskon var liten, hoppas dom blir rena och luktar gott.


Inga kommentarer: