23 juli, 2009

Bloggtorka!

Har inte så mycket att skriva idag, kommer inte på något alls faktiskt.
Hmm har jag så tråkigt liv?
Nej, jag tror det beror på att man jobbar hela dagarna, och så mycket finns det inte att skriva om jobbet, det mesta är det sekretess på eftersom jag jobbar som jag gör.

Sedan är det ju inte så bra väder ute så man hittar inte direkt på något på kvällarna.
Ikväll är det Trollskoj i parken, men det är inte så roligt att stå dör i regnet så det får vara.

Jag tror att våran lilla vovve är sjukis, han ligger bara gör inte mycker väsen av sig, han tigger inte ens, vilket vore en bra sak såklart.
Men han brukar alltid visa sitt intresse när vi äter men inte idag. Hmm hoppas det inte är något allvarligt bara.

Nej D gick precis på gymet, finns inget bra på tven så jag tänkte ta tag i städning på övervåningen.
Undra hur jag ska göra imorgon,,, hmm får fundera på det.


Vart ett rätt långt inlägg för att inte ha något att skriva om. =)

Inga kommentarer: