08 juli, 2009

Underbarast!!!

Jag har dne underbaraste och gulligaste Sambo som finns, ibland funderar jag på om jag verkligen är värd detta.

Idag när jag kom hem från jobbet, så hade han förberett allt till maten, och inte vilken mat som helst, potatisgratäng, grillad fläskfilè han hade även gjort salladen vilket jag alltid brukar göra.
Så det enda jag behövde göra var att sätta mig och vänta tills allt vart klart.

Okej nu är det ju så att D är dom som alltid lagar mat men vi brukar ändå hjälpas åt.
Så skönt, för jag är så trött sover grymt dåligt på nätter, har så ont i ena ljumsken att jag ibland inte har en aning hur det ska gå, skulle kunna sätta mig och grina när det gör som ondast.

I funderar lite nu hur det ska gå med förlossningen när jag har så j--liskt ont, jag kan inte stå eller ha benen brett isär för det gör så ont. På nätterna kan jag knappt vända mig för det går så ont att flytta benet det är för tungt.

Idag på jobbet var jag så trött att jag ett tag funderade på att gå hem tidigare för att sova.
Men jag stog ut vart så mycket på eftermiddagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet precis hur det känns. Kan knappt vända mig i sängen,kliva ut och i bilen förens man vill skrika rätt ut av smärta.
http://lisa.wånder.se