21 juli, 2009

Mödravården!

Idag var det dax för ett nytt besök, hade som sagt min Svärmor med mig. Trevligt!

När man kommer dit för man börja med att ta prover, denna gång var det dax för blodprov dom behövde ett rör, provet isäg är inga problem det som jag tycker är jobbigt är själva sticket. Men men hon var jätte duktig, efter det så stog i ett stick i fingret för järn.

Det var lågt på inskrivningen hade jag 133 nu låg det på 112 så det är nu dax för järntabletter, hm dock är biverkningen att man kan bli hård imagen och det är det värsta som finns.
Men Lena hade tips istället för tabletterna hon tyckte jag skulle testa blodbröd med Mese på. Så det ska jag göra några dagar och se om det hjälper. Men märker ju om man orkar mer än nu.

Iallafall efter alla stick så skulle jag kliva upp på vågen, vad händer jo jag blöder hur mycket som helst från armen, det rinner verkligen blod över hela underarmen. Uuu.

Vi lyssnade på hjärtat på knodden låg fortfarande uppe vid 144 slag. Mäte magen var på 28 nu får en månadsedan var det 24. Ligger precis på mitten strecket.

Vikten då så farligt var det inte jag har gått ut sammanlagt 9,5 kilo. Helt ok.

Inga kommentarer: