17 juli, 2009

Otroligt trött!

Insåg precis att jag endast jobbar 2 veckor till innan jag jag i Augusti endast jobbar 4 dagar i veckan, har semester på Måndagarna, ska bli så otroligt skön. Jag känner mig helt färdig efter 3 dagar på jobbet och ikväll är jag totalt slut.

Idag efter jobbet solade jag, så det blev en snabb dusch när jag kom hem, sedan tog vi en snabb sväng på stan, hade sådan lust att hitta något på rean på Stil, men insåg rätt snabbt att det är helt onödigt att handla något.

Så vi tog en sväng på Kappahl och hittade en liten dress till knodden istället, även en par strumpor till =) Allt inköpt att D.

Sedan intog vi middagen på City resturangen blev grillspett så gott.
Nu är vi precis hemkommen från en promenad till Risön där vi köpte oss var sin Milkshake.

Jag har tyvärr inte laddat batterierna till kameran men ska göra det nu.

Inga kommentarer: