20 juli, 2009

Ny vecka

Vart inge mer bloggning igår, jag "boade" som det så vackert heter när man början dona hemma för den lillas ankomst =)

Jag grejade men donade hela dagen, målade en lager till i barnrummet, vek kläder och allt annat som legat för att man ska ta tag i det sedan. Så nu är det gjort så skönt.
Har massor med sådan städ och grej energi, dock tar en arbetsdag musten ur en, så hur mycket jag än har lust så orkar jag inte riktigt, så idag blir det inget gjort.

Jo lite föresten, jag mäta fönstren i barnrummet så ge mamma måtten, lämnade nämligen tyget till henne idag, så jag ska ha samma till gardiner och spjälskyddet, men mamma tyckte vi skulle ta gardinerna först så vi vet vad jag behöver till det.

D ska iväg och träna också så jag tänkte försöka mig på att måla under den tiden.

Men nu blir det soffan ett tag. Kom precis hem vi vart nämligen bjuden på middag i Forsmo idag så vi åkte direkt efter jobbet.

Inga kommentarer: