07 juli, 2009

Nattlig hejning...

Jag sover så grymt dåligt vakna hela tiden, hittar ingen bra sovställning och måste byta ständigt.

Vid 4:00 vaknade jag första gången av att det stod en flertal människor på gatan utanför och skrev heja heja heja, åh vad spännande måste ut och kolla =)
Mycket riktigt i värsta spöregnet kommer 4 stycken springandes med packning på ryggen, på väg till parken för en timmes powernap.

Helt otroligt , jag tycker det är så spännande, jag vet inte varför men jag blir så insatt och läser på kollar vart dom är någonstans ( på exploreswedens hemsida kan man se live).

Imorse när jag åkte till jobbet möte jag ett lag som precis kom in till Sollefteå påväg in till parken och sedan ett lag som var på väg när till Risön, dom tutade jag på. Det var helt dött i Sollefteå så jag tyckte dom behövde lite uppmuntran, dom blev iallafall jätte glada och vinkade . Roligt.

Inatt när jag låg vaken så "skrev" jag ett inlägg ett argt och besviket inlägg som jag hade tänkt skriva idag, men jag har insett att det ändå inte ger något att försöka så jag ger upp.
Jag har trots allt en liten knodd i min magen som jag tror blir påverkad av mitt humör.
Och det är betydligt viktigare att min bebis mår bra just nu.

Dagis eller arbete? Så trött på fjantet.

Inga kommentarer: