18 juli, 2009

Snacka om att sova =)

Igår kväll satt jag och grejade med dator till 20:30 insåg då att det inte gick längre var så enormt trött, fattade nada av det jag håll på med =)

D hämtade mitt täcke och kudde så jag kunde krypa ner i soffan och kolla på tven, 10 min senare sov jag som en stock =) Vaknade vid 21:35 av att Texas skällde i hallen, precis till Bolt skulle springa, vilken tur man har ibland. Såg hans lopp enkelt som vanligt även om han missade starta och det började spöregnade, annars hade nog världsrekordet iallafall tangerats där =)

D bar upp mina saker igen och jag och Texas kryp ner och sov =)
Texas lurade till sig en promenad av Husse vid 1 i natt innan han la sig. Och vet ni jag sov till 9:50 helt otroligt, men nu är jag så pigg.

Det är fint väder ute solen värmer som bara den, men jag kan inte ligga och pressa i solen längre =) Men det är ju full fart på stan så planen är att göra sig iordning och vandra på stan i några timmar.

Inga kommentarer: