19 juli, 2009

Ungdomensdag!

Jepp igår var det alltså första dagen på Nipyran och den dagen var allt förknipat till ungdomarna!

Efter en god frukost så tog vi en sväng på stan Texas fick stanna hemma eftersom det var så varmt och mycket folk på stan.
Gick runt och tittade lite i affärer, hamnade på RIVAs outlet inte direkt storlekarna man har ni =) men hittade en kjol och ett linne i 36 så det borde jag ju komma i sedan.
Hittade även en kjol till så jag är lite sugen på få se om den är kvar nästan gång jag går förbi.

Sedan satte vi oss vi älven för att kolla in startat till Ångermannasimmet.
Efter en stund i den gasade solen tog vi oss in till stan för en bit mat.

På kvällen blev det fest hos Maria och D gick för att spela Xbox och dricka öl
Kanske inte den bästa stämningen på den festen, men men vid 22:30 åkte jag om Emzlaa ner till stan, hängde i parken för att kolla på Dogge, helt ok när han väl kom upp på sen, så typiskt att det alltid ska vara så enorma förseningar.

Kvällen slutade med Sara Varga på Dj på scen. Jäklar vad bra hon är.

Dagens händelser kommer senare, måste ta rätt på maten.

1 kommentar:

Veronica sa...

Ja, det är faktiskt hemskt att man blir så djup insatt och road av så hemska och trsgiska händelser, men det är väl meningen också eftersom den faktiskt släpps för att folk ska läsa. Ja jag har också alla dem böckerna, dem är jättebra. Men jag får nästan en tår i varje öga då jag läser dem, även av bakom stängda dörrar. Hoppas det är bra med lillmagen din ;)