26 juli, 2009

En typisk söndag!

Förutom att jag nu mer än någonsin inte alls längtar till jobbet imorgon.
Så jobbigt, men jag glädjer mig verkligen att detta är sista veckan som jag jobbar hela.
Sedan kommer min fyra dagars veckor. Skönt skönt.

Har målat i rummet idag, ett lager till sedan kan vi flytta skrivbordet, så blir allt på den sidan klar.

Just nu känns dock allt väldigt jobbigt, jag är så trött och känner mig så tung. Känns inte som jag vilat ut som jag borde denna helg, och om sanningen ska fram så är det ju fallet, jag har bara farit runt som en galning, fattar inte att jag alltid måste vara med på allt.

Men kroppen börjar säga ifrån så helgerna som kommer blir nog väldigt lugna och mesta dels hemma. Måste dock försöka bli klar med rummet så snart som möjligt börjar ju bli jobbigt att stå och måla och lättare lär det ju inte bli =)

Inga kommentarer: