30 juli, 2009

Vardags lyx!

Jag och D bestämde oss för att äta Tapas på Toledos ikväll, även om det "bara" är Torsdag.
Alltid lika goda Tapas, tyvärr har dom sommar meny fortfarande så dom har inte alla tapas, så våra favoriter var inte med, men vi hittade några ändå.

Nu är vi så mäta =)

En dag kvar att jobba på denna vecka, så skönt för jag är så trött i kroppen.

Annars händer det inte så mycket just nu, jag h¨åller på med mina tavlor, la in lite "skugga" på elefanten igår och nu håller jag på kissen =)
Den blir beige eller Antikvit som färgen heter och blåklint blå =) Vet inte hur jag ska göra med konturerna där, tror jag ska lägga in skugga i mörkbrunt bara, ska fundera på det.

Nu mina vänner blir det en tidig kväll ska vänta tills D och Texas kommer in från kvällsprommisen och sedan blir det sängen så skönt.

Inga kommentarer: