18 augusti, 2009

Arbetsdag!

Något stel i kroppen, sovit grymt dåligt inatt. Men det har funkat ändå, har börjat "städa" upp lite så det ska bli lite lättre för min vikarie att ta över sedan.

Trodde att jag hade tid till BM idag men fel av mig det är ju nästa vecka, lite synd för jag ville gärna kolla hur järnvärde och sådär var. Men men.

Ringde och bokade en till för Texas hos veterinären idag, ska dit nästa Måndag för att kolla på knölen som han fått på bröstkorgen, jag tror att det är en fettknöl bara men vill gärna få den kolla då jag är osäker om det är på samma ställe som han blev stucken av ett bi för en tid sedan. Sedan får jag flr mig att den växt något men det kan vara jag som är orolig bara.

Nu väntar jag iallafall på D som är och tränar så ska vi mysfika till Friidrott sedan.
Sedan blir det en tidig kväll hoppas få en skön sömn i natt.

1 kommentar:

Diana sa...

Åh,vad roligt!! Grattis till dig också! :D Hur var graviditeten tyckte du? Jag har varit en del illamående, men det hör väl till.. haha! Är såå lycklig, ska bli fantastiskt att bli mamma! Kram