02 augusti, 2009

Blåbär!!

Idag efter frukost styrde vi bilen mot skogen för att se o mdet fanns några blåbär.
Vilket det gör, hur mycket som helst, vi hade Texas med oss vilken som vanligt inte är några problem. Han satt vid vägkanten när vi plockade. Och när vi gick in en bit i "skogen" så hämtade D honom, han fick då vara utan koppel då han satte sig brevid oss och smaskade på blåbärs ris =)

Tog oss var sin sallad hos Kemal när vi kom hem och sedan en slö timme i soffan =)
Vi har hämtat upp skötbordet, så nu står dom kartongerna i bebisrummet istället.
Där inne är målning snart klar, och jag ska för första gången i mitt liv sätta upp en tapet,,,

Nu sitter jag här och målar på apan medans jag väntar på smulpajen i ugnen.

Massa blåbär finns det, men jag tänker inte berätta vart =) Då jag ska försöka ta mig dit iallafall en gång till, skulle vilja baka blåbärsmuffins att ha i frysen till eventuella gäster när knodden kommer.
Ser smaskit ut va?!




Inga kommentarer: