17 augusti, 2009

I ärlighetens namn..

Så har det inte gått så där jätte bra med städningen idag.
Fast nu när jag kollar mig om kring så kanske det gjort det ändå =)

Med magen i vädret så kan jag omöjligt putsa fönstrena i vardagsrummet dom är så fasligt högt upp. Så dom får jag ta till Jul istället.

Alla annat är gjort utom dammsugning och skurningen.
Jag har även bytt ut ljusstakar för hösten nu.

Ikväll är det friidrott så jag ska "springa" ner till affären och köpa något gott. Är så sugen på godis men ska försöka hitta något nyttigare. =)

Vi har varit på första föräldrar gruppens mötet, informationen på mötet känns det väldigt bra och skönt att få reda på. Men om det fanns någon i gruppen som jag skulle tänka mig att umgås med sig så får jag nog säga pass, förutom Emma då såklart =)

Inga kommentarer: