30 augusti, 2009

Sytt!

Igår åt vi surströmming i Forsmo, eller några av oss iallafall, dom andra åt paj och kräftor.
Så jag tog mammas bil hem så jag hade den idag.

Efter att sovit ut bra länge imorse så tog jag och Texas en prommis men idag blev den inte så lång då vi efter frukost åkte ut till Forsmo. Fast först var vi in på jobbet med en macka från Shell till D, Texas sprang runt som en galning där inne =)

Väl i Forsmo så hjälpte mamma mig att mäta ut tyget för gardinerna så jag kunde sy dom, så imorgon ska jag ner på stan och köpa ringa så jag kan sätta upp dom. Vi mäta även ut tyg till spjälskyddet så det har jag sytt, inte helt klart dock mamma så tvätta det först och sedan syr hon det sista.

Efter en varm och skön dusch så har jag nu krypit ner med datorn och inväntar kvällens program om Michael Jackson.
Skulle gärna vilja måla en barnstol ikväll men jag orkar inte så det får bli imorgon.
Ska visa lite bilder då oxå

Inga kommentarer: