27 augusti, 2009

Sicken kväll

Efter mitt näst sista arbetspass som innehåll massor av rensning och uppdateringar så kom jag då äntligen hem till en ledig sambo som varit och handlat till dagens middag, Taco beställde han =) eller beställde är ju han som lagar jag hackar grönsaker bara.

Mitt i matlagningen så får D ont i sin arm, den han bröt Nov -06, när han drog upp armen för att kolla så hade han fått en knöl som vad svullen och mjuk. Läskigt med tanke på att han inte gjort något direkt, inte tränat idag och inte jobbat.

Vi bestämde iallafall att äta först och åka till på Akuten efter det, som tur var ringde Emzlaa medans vi åt och hon tog på sig att ta Texas under tiden, eftersom man inte vet hur länge man får sitta på akuten.

Men efter 1 timme och 2 besök hos sköterskan så sa hon att det troligast var en överansträngning ?! han har ju inte gjort något... iallafall var det ca 2 timmar för att få träffa en läkare så vi valde att åka hem och ringa allmottagningen imorgon istället.

Så nu sitter vi här har köpt och varsin Ben & Jerry glass mmmm.
Har även pratat med min mor som berättade att hon fått hem ett paket till sitt barnbarn.
Bl.a den underbara stickade overallen från Lundmyr Of Sweden som jag skrivit om tidigare. HÄR

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har du inte många veckor kvar tills ni får träffa pyret. Gud va mysigt för er.
Hoppas att du/ni mår bra och att du tar vara på ledigheten innan den tittar ut.
Kram!

http://lisa.wånder.se