11 augusti, 2009

Hallen nere!

Ja, Måndags var det ju dax att städa Hallen och toaletten nere.
Så här kommer lite bilder från hallen, toaletten är städad och rensad men inte klar så bilde därifrån kommer senare.


Ljustakarna står vid dörröppningen till vardagsrummet, och ibland obehagligt nära toadörren =)


Vit vas i glas, med kvistar som det sitter oslipade glasbitar på.



Våran förvarning i hallen, rensad så jag fick 2 korgar till bebiskläder.
Hade en plan att måla väggen runt ytterdörren turkos har inte hunnit dit ännu =) Där av den turkosa korgen. Tavlan som står där är ritad av min syster.



Vita korgar på hatthyllan, först började jag måla galgarna vita, men så hittade jag vita på Ikea vilken tur =) Synd att proppskåpet är så vackert....



Bänken är om målad vit, var mörkbetsad tidigare. Även en svart vit matta såklart =)


Den övre tavlan är målad av min lillebror när han var liten och gick på dagis, den nedre är målad av D,s lillasyster.


Allt går ju i vit och svart i hallen, dock inte denna spegel, vet inte om jag ska sprejmåla den vit eller om det är dumt. Vad tycker ni ?







1 kommentar:

maria sa...

jag har en likadan spegel som jag målade vit, blev jättebra :)