13 augusti, 2009

Istället för...

nedräkning till bebisen kommer som känns både förtidigt och svårt. Med tanke på att BF datumet inte är då bebisen kommer utan knodden faktiskt kan tänkas komma både senare och tidigare.
Tänk om man kunde få ett datum som var spikat, den dagen så kommer ni att bli föräldrar inte före inte efter.
Nu funkar det ju dock inte så och även om man försöker att intala sig att det kan ta ca 2 veckor till efter BF så är det liksom svårt. 4/10 är ju vårat datum =)

Så iallafall kom jag istället på att räkna ner arbetsdagarna som jag har kvar och det är 13 stycken.
Jag räknar nu inte när för att jag slipper jobba, att det skulle bero på avsky för jobbet eller något annat som alla verka tro. Nej nej det är bara som ett steg påvägen till det verkligt stora.

Så iallafall jag har sammanlagt 13 dagar kvar utspritt på 3 veckor.

Inga kommentarer: