04 augusti, 2009

Skönt!

Jag har haft mycket mer energi på jobbet idag, vet inte vad det beror på riktigt.
Om det har med min lediga Måndag att göra kanske. Det känns iallafall helt rätt att jag valde att vara ledig så här.

Bara känslan av att veckan kommer att gå fortare gör att allt känns mycket lättare.
Fast det är klart, om man efter jobbet ska hämta ut ett paket på Videoteket då försvinner all energi och det glada humöret man varit på hela dagen det är borta med vinden.
Vilka människor som jobbar där alltså.
Det är som vanligt när man ska hämta ett paket, det är jätte mycket folk, 3 köer och typ 1 som jobbar, ibland 2 men dom gör dom båda samma sak???!

Idag skulle jag hämta ett paket som var skickat med DHL, före mig i kön stod 2 kvinnor som skulle skicka något med DHL tror jag och paketet skulle som jag förstod det utrikes. Dom visste naturligt inte riktigt hur dom skulle fylla i blanketen och killen bakom disken hade ingen aning heller.....
Den enda som verkligen kunde han var inte på plats och dom andra hade tydligen inte orkat lära sig.... Vad trött man blir. Så skulle iallafall kvinnan som jobbar där hjälpa mig efter 20 min men då kunde ju inte hon göra det eftersom han håll på med datorn,,,, då tog jag min lapp och gick därifrån.

Gick tillbaka lite senare och då var ju stackaren så stressad för det var så mycket folk och hon var helt ensam, men snälla nån det är ju allt så anställ folk vet ja.

Fick mitt paket iallafall, en massa kläder som jag för närvarande inte kan ha =) en del som jag troligast aldrig kommer sätta på mig.
Och en Friis & Company väska, förstor för det jag tänkte ha den till med perfekt som lite större väskan när man ska iväg med knodden. =)

Inga kommentarer: