19 augusti, 2009

Vardagsrummet!

Så dax för lite bilder från vardagsrummet då. =)



Min brudkista som jag fick av mormor och morfar när jag Konfirmerade mig -96
En korg för tvspels förvaring =)

Texas prinskudde så klart =)


Nu börjar det ju bli höst ute så jag tog fram ljusstakarna som ser ut som höstlöv. Brukar inte ha duk på bordet, men tyckte denna passade.

Denna tavla fick jag i Student present, tycker den är så läcker.

Ljusstakar blir det mycket av när det börjar bli kallt ute, dessa står vid tven.

Denna har min pappa gjort, ska vara vinflaskor runt om och självklart en blomma i vasen, måste fixa, ser ni alla sladdar, blä!!! Det vart ingen bra bild alls. Ljusstaken är en favorit iallafall.

En del al fönstret i vardagsrummet, även här en ängel samma som i köket.

Hjärtan på tråd min favorit krukväxt, just nu har jag inte så många men annars är det den och orkideèr som gäller. Är inte tavlan läcker =)

Min stor ängel sitter uppe på vitrinskåpet, har en mindre oxå som ska sitta på vägghyllan i barnrummet sedan.

Min gamla kavatskor i en ostkupa av glas =) Sedan en skyddsängel som jag fått av syster och en liten höst ängel.










Inga kommentarer: