31 augusti, 2009

En liten att göra lista..

Jag har gjort mig en liten att göra lista för idag.

Jag ska posta er brev =)
Gå på banken och få ut kontoutdrag från oktober i fjol.
Köpa ringar till gardinerna jag sydde igår.


Har ätit frukost och ska nu ge mig ut och pricka av denna lista =)

Måste bara berätta en sak. Jag köpte som jag ksrivit om tidigare väggdekor från unikdekor.se.
Fick hem dom i Fredags och dom är helt underbara har satt upp ena ska visa senare idag.
Sedan gjorde jag ju 2 egna en som det står Nappar på och en som det strå Strumpor på, dessa var inte alls i den storlek som jag beställt utan 2 cm större vilket gör att jag inte kan använda dom som jag tänkt.

Skickade ett mail till dom och frågade och fick idag svar att dom skickar 2 nya direkt. Vilket service. Gud så glad jag blev. Kommer verkligen att köpa fler väggord från dom nu.

Inga kommentarer: