10 augusti, 2009

Peter?

Kommer ni ihåg att jag skrev ett inlägg angående RAKEL, sms tjänst där man fick svar på allt.

Jag ställde ju den lite knepiga frågan, vem mördade Olfo Palme? Och till svar fick jag 6 artiklar som jag kunde läsa jag skulle då skicka ett sms med siffran på den artikel som jag vill ha. Detta svar fick jag eftersom man inte vet vem som mördade Olfo Palme.

Idag när jag loggade in här så hade jag fått 2 kommentarer av någon Peter som tyckte att jag var blåst för att jag inte kollade upp saker innan och det var rätt åt mig att jag blivit lurad och det var sådana som mig som dessa företag tjänade sin pengar på ????

Så till Peter till dig vill jag bara säga kolla upp lite själv, Första smset till denna tjänst är gratis därför ställde jag en fråga som det inte finns något direkt svar på just för att se vad dom skulle svara. Vad är det som är blåst med det?

Sedan skrev även Peter en kommentar till i ett senare inlägg där har med tanke på min svenska förstod hur korkad jag faktiskt var. Hmm Peter detta är en blogg, inget grammatik och svenska prov. Oftast när jag skrer så blir det när jag har lite tid över, så det ska gå fort och då blir det lätt stavfel här och där. Men det bjuder jag på, känner mig inte mer korkad än någon annan för det.

3 kommentarer:

Emma sa...

Då kan även jag säga att dom inte är såå smart på RAKEL.. Nu när vi var i stugan så trodde Matilda att hon såg en bäver i vattnet.. Jag sa då, -Oj, kan inte dom bli aggresvia? Då ingen av oss visste så skickade även hon ett sms dit. Hon skrev, Kan bävrar vara aggresiva?
Till svar fick hon att dom hade svårt att tyda frågan och ville att hon skulle förtydliga detta.. EH?? WHAT? Svårt att föstå frågan?
Vi sket i de och skickade samma sms till 118100 ist och där fick vi svar direkt ...

Så RAKEL är rätt så mycke skit!

De va allt för mig, fortsatt trevlig kväll ;)

A sa...

Brukar kika in här av ren nyfikenhet ibland... Har aldrig kommenterat något men nu kan jag inte hålla mig. Den där jävla Peter är säkert ingen Peter utan någon av alla avundsjuka och missundsamma sk tjejer i Sollefteå som inte tål att nån annan är lycklig.
Lycka till med bebisen :)

Malin sa...

Ja men det är klart Emma vi är ju vänner hur skulle det annars gå om någon av oss var smartare än den andra ;) Nej RAKEL är skit.

A. Tack så mycket för lyckoönskningarna, ja missundsamma tjejer i denna stan har man ju fått sin dos av tyvärr. Tråkigt men inget att göra något åt.