26 augusti, 2009

Fasligt shoppingsug!

Gah vill shoppa.............. Dom har fått in så mycket snyggt på Gina Tricot och självklart ser man deras kläder överallt. Tidigare har jag kunnat slagit ifrån mig shoppingbegäret eftersom det känts onödigt att handla kläder just nu.



Men jag har ju inte så långt kvar på graviditeten så nu är det inte alls lika enkelt. Gah



Nästa vecka ska vi åka till Ikea för att handla dom sista " måste" sakerna innan knodden kommer, som madrass till spjälsängen, badbalja.

Tänkte även köpa lite blommor på buketten dom har så mycket fint och mycket billigt.



Och då är det ju inte långt till Gina Tricot eller HM men jag borde verkligen inte, ska ju vara hemma nu och kommer inte att ha så mycket pengar att röra mig med.



Varför skulle detta shopping sug komma nu ?! Inte bra.....

Inga kommentarer: