20 augusti, 2009

Städat

Vet ni idag städade jag borta alla gamla papper på jobbet, allt som kommer vara inaktuellt när jag kommer tillbaka. Rensade alla lådor på byrån så dom är tom.
Tog ner alla lappar och grejor från "väggarna".

Insåg nämligen att även om jag inte slutar försen 7/9 så vet man ju aldrig hur länge man orkar gå och jobba, har haft så ont idag, det har verkligen smärtat så fort jag rört mig det minsta.
När jag sitter i gör det ont i svanskotan, när jag går i ljumsken och i blygdbenet.

Okej jag vet att jag kanske gnäller nu, men idag har det verkigen varit hemskt.
Fast vet ni jag kommer att göra om det, även om jag kommer ha lika ont så inga problem. Att vara gravid är en helt enorm känsla fortfarande fast man gått så länge.
Även om det är svårt att föreställa sig innan hur det är, vilket gör att man lätt drömmer om en underbar graviditet.

Iallafall så ligger jag nu isoffan äter morötter och kollar på friidrott. D är och spelar tennis så han lär ju vara borta ett bra tag.
Texas ligger vid dörren och väntar.

Ja så är det hemma hos mig just nu =)

1 kommentar:

diana sa...

Tack söta du! Nu har jag lagt ut lite gravidbilder på bloggen! =) Magen växer ju såå snabbt nu! Vad hittar du på? Kram kram