08 augusti, 2009

Köket!

Förra Måndagen så storstädade jag ju köket, rensade och hade mig =)
Tänkte jag skulle visa lite bilder från vårat kök, bilder på lite saker som gör själva grejen med vårat kök =) Eller nåt sånt =)

Våra Marimekko gardiner, älskar dom. Rosa lampskärm från Ikea. Och en liten ängel.
Liljekonvaljerna lever inte längre. =)

På Kylskåpen har vi väggdekor från Skattkistan. Effeltornet och Big ben.
Jag har inte tagit bort alla lappar från skåpen, dom sitter på sidan =)


Saltskålen som jag köpte sist på Dollarstore, nu med saltet i. Grovsalt och svartoliv.


Iittala marimekko skål, brukar ha vitlök i denna men nu används den som ljushållare på diskbänken.



Diskmedels pump och diskborsthållare från Cult Design, det står diskmedel på pumpen.




Och mitt rosa 3 vånings fat från Rusta.





2 kommentarer:

Peter K. sa...

Hehe, ser nu på din svenska att du faktiskt verkar rätt blåst också!

Malin sa...

Peter har du tänkt på att det finns något som heter Dyslexi? okej vet ej om jag stavade rätt nu heller. Jag undrar vem som är rätt blåst igentligen, du eller en person som slarvar när man skriver en BLOGG!!!!