16 augusti, 2009

Idrott!!

Om någon skulle fråga mig om jag är intresserad av idrott så svarar jag alltid nej absolut inte.

Men nu är det friidrotts VM och vem sitter inte som klistrad vid tven, jo självklart jag. Och har full koll på Bolt, Gay, Powell och även Bailey, som om ni inte visste det tränar tillsammans med Bolt men dom tävlar inte för samma land. =)
Ja ni ser,, Igår när vi hade kräftskivan så var jag ju tvungen att smitta från bordet för att se kvartsfinalerna i just 100 meter herrar.

Alla stora tävlingar i friidrott är ett måste att se så mycket som möjligt.
När det gäller vintersporter så tittar jag lika intensivt när det är os år annars är det inte så intressant faktiskt.

Om sisådär 40 minuter så här då alltså finalen i 100 meter herrar och alla 4 ovan nämda personer är med i finalen. Själv hejar jag på BOLT utan tvekan.

Kunde inte se starten på hans kvartsfinals heat då han började med en tjuvstart, vilket var hans första i karriären. Gah då blir det ju så spännande.

Inga kommentarer: