25 augusti, 2009

MVC besök!

Har varit på MVC idag, D följde med idag skönt.

Idag kollade vi järnvärdet som vanligt numera eftersom mitt ligger så lågt. Förra gången låg det på 100 och denna gång på 110, så blutsaften har hjälpt lite iallafall. Bra då fortsätter jag med den och ska bli bättre på att ta den varje dag också.

I samråd med barnmorskan så beslutade jag även att gå hem redan på Fredag.
Blir sjukskriven nästa vecka, sedan enligt tidigare plan.
Ska bli otroligt skönt, eftersom jag har så otroligt ont numera och sover så grymt dåligt.

Knodden hade vänt sig rätt iallafall, skönt slipper jag ett vändningsförsök, om nu inte knodden bestämmer sig för att testa på en kullerbyta eller något =) låg med huvudet nedåt men inte fixerat.

Igår var jag ju ledig, hade tid till veterinären med Texas, D följde med bra för Texas gillar verkligen inte att stå på bordet hos dom, han blir som ett litet barn, men när D håller i honom så blir han så lugn.

Hans knöl var ingen fara iallafall, troligast en broskknöl bara. Han fick även en vaccination spruta som vi glömt, ajaj.

Resten av dagen så låg jag och Texas i soffan.

Inga kommentarer: