09 augusti, 2009

En aktiv söndag!

Vad mycket vi har haft för oss idag!

Började med att städa lite här hemma, ta reda på tvättkläder så det var klart till tvätttiden på eftermiddagen.
Sedan tog vi en tur till Forsmo, fikade och kollade på bilder från när jag var liten =)

När vi kom hem så kollade vi in målningen i bebisrummet, och det var ingen tapetvåd som behövde målas mera. Äntligen så nu är det bara upp med tapeten.
Men jag kunde inte hålla mig längre från att sätta ihop skötbordet, så vi gjorde det, vilket tid det tog =) Men snygg är den.

Sedan håller jag på med ett annat projekt =) Jag håller nämligen på att slinga mitt hår ljust, hade det för flera år sedan och gillade det verkligen.

Det tar tid och idag gjorde jag andra omgången. Tyvärr blir det som vanligt fläcker som blir jätte ljusa, det spelar ingen roll i det stora hela eftersom allt kommer att bli så ljust sedan. Men just nu kan det ju se lite roligt ut, men men inget jag lider av =)

Inga kommentarer: