03 augusti, 2009

Så där ja!

Då är nästan allt klart i köket, så skönt och vilken skillnad =)
Frågan är ju bara om D kommer att märka skillnad, det är så enormt rent. Tycker inte att vi har det speciellt stökigt eller smutsigt i vanliga fall heller, men när man verkligen har tagit alla skrymslen och vrår så märks det verkligen.

Nu är det dammsugning och skurning av golv kvar, men jag har ingen ny mopp så jag måste köpa det när jag går och handlar till dagens middag.

Idag blir det Sushi och då endast med grönsaker. Så gott, har gjort i ordning riset det tar ju nästan hela dagen bara det =)

Putsning av fönster i köket behövdes inte alls, så det skippar jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gosse vad du städar å står i. Borde inte du ta det lite lugnt? =)
Ses imorgon!
//Lina

Malin sa...

Nej inte ta det lungt =)
Jo men det gör jag alla dagar jag jobbar så gör jag inget när jag kommer hem =) Då sitter jag här