28 augusti, 2009

Ska vara ledig,,,,,,,,,

Idag gjorde jag alltså min sista arbetsdag. Det känns skönt eftersom jag är så slut i kropp och knopp, men samtidigt märkligt att man kan vara ledig från ett jobb så länge.
Och att någon annan ska göra " mitt" jobb under tiden.

Men jag ska verkligen försöka släppa jobbet och bara ta handom mig själv tiden som är kvar tills knodden kommer. Dona på här hemma och vila precis så mycket som jag känner för.

Slutade lite tidigare idag, efter att jag rensat och städat mitt bord som nu står helt tomt =)
Sedan blev det en sväng på stan, köpte 3 bodys till knodden på kappahl 2 vita en med långa ärmar och en med korta och en svart. Köpte även vita strumpor till knodden.

1 par vita strumpor och den kortärmade bodysen las i bb väskan =)

Vi kollade även efter tummen , kommer ni ihåg barnprogrammet med tummen ? den finns ju som sängkläder, vagnleksak och annat. Och så finns den som gosedjur, men det var ingen affär i stan som hade bara tummen så får kolla efter den i S-vall på fredag.

Vi köpte även 2 nappar, från 0 månader, för även om jag är lite kluven i napp frågan så tänkte jag lägga ner en i bb väskan utifall att det faktiskt behövs. Plus att jag läste en artikel om plötslig spädbarns död, där det stod att låta bebisen ha napp när dom sov var en sak som man trodde kunde förhindra detta.

Inga kommentarer: